POWER Marsvin barberingsklubb New York City Maraton 2006

A few fools, their shoes and 42 km of asphalt...

torsdag, november 02, 2006

Yo! Anders her!

Første gang i New York, første gang i USA og første gang på det Nord Amerikanske kontinent! Selv om jeg ikke har vært her før virker alt veldig kjent etter utallige timer med amerikansk kulturpropaganda foran kopekassa. Byen er diger, vi har ennå bare sett en liten del av den. Men det vil ordne seg med tid og stunder. På lørdag skal vi ta en titt på traseen med buss og på søndag blir det å lugge ræva si til fots gjennom Brooklyn, Queens, da Bronx og Manhattan. Mens Christian og Canh har fulgt et nazitreningsprogram med disiplin som Stefan Derrick har jeg fulgt et mer tilbakelent treningsprogram med lange slækkerperioder avbrutt av sporadiske treningsøkter. Mitt motto: "Musklene bygges mens man hviler". Målet var først å komme under 4 timer. Gjennomførbart? Tjah.....Men dette har jeg nå sagt fra meg, jeg frasier meg alle ambisjoner om tidsbruk. I stedet er fokus å gjennomføre uten å karnøffle føttene. Jeg skal være i New York en uke til etter løpet, og da hadde det vært greit å få gjort noe annet uten å ligge på ei hotellseng med føttene hengene oppunder taket i ei fatle.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden